اطلاعات و سوالات

کالاهای عرضه شده در فروشگاه فاماست

آیا امکان مشاوره گرفتن برای انتخاب و خرید کالا در سایت وجود دارد؟
آیا کالاهای خریداری شده از فروشگاه فاماست آماده استفاده هستند یا باید نرم افزارها و برنامه های کاربردی را خودم نصب کنم؟

کالاهای موجود در فروشگاه کامپیوتر فاماست همگی پلمپ و دارای ضمانت سلامت هستند.

کالاهایی نظیر گوشی‏ موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و فروشگاه فاماست هیچ هزینه اضافه بر مبلغ گوشی از این بابت دریافت نمی‌‏کند.

کالاهایی مانند لپ تاپ‏ و پی سی که فاقد سیستم عامل هستند، بطور معمول بدون نصب سیستم عامل ارسال می شوند اما فاماست به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل، سفارش خود را با درخواست نصب سیستم عامل و انواع نرم افزارها انجام دهید.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی برای فروش عرضه خواهند شد؟
آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه فاماست محدودیتی دارد؟

ثبت و پیگیری سفارش

آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی فاماست باید در سایت عضو شوم؟

بله، با اینکه برای اضافه کردن کالا به سبد خرید نیازی به عضویت نیست اما جهت تکمیل فرایند خرید و ثبت سفارش، باید وارد حساب کاربری خود شوید.
با عضویت در سایت فاماست علاوه بر خرید کالا، شما می‌توانید از امکانات زیر نیز بهره مند شوید:

• مشاهده و مدیریت سوابق خرید خود
• به اشتراک گذاشتن نقد، بررسی و نظرات خود با دیگران
• آگاهی پیدا کردن از فروش‌های ویژه و قیمت بروز محصولات

در چه ساعتی از شبانه روز می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟
آیا می توانم از فاماست برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالا و اضافه کردن آن به سبد خرید، در قسمت نحوه پرداخت و ارسال می توانید مشخصات و آدرس فرد تحویل گیرنده سفارش را ثبت کنید.

هنگام تحویل سفارش نیز فرد تحویل گیرنده باید کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشد.

آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
آیا بعد از ثبت سفارش، باید با فروشگاه فاماست تماس بگیرم؟

پرداخت

آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟